Середа, 14.04.2021, 21:37
- враховуйте вікові особливості першокласників: рухову
активність, переважання ігрового типу діяльності, недостатню сформованість
вольової регуляції; - індивідуальний підхід до учнів та їх можливостей, щоб
не послабити нервову систему, не знизити самооцінку та мотивацію до засвоєння
знань; - не наполягайте на відповідях біля дошки тих дітей, які
виявляють тривожність, краще об`єднайте їх у групи, що працюватимуть разом; - порівнювати роботи учня лише з його попередніми
роботами, а не з роботами інших; - уникайте критики учня при свідках, а також вживання
слів "завжди”, "ніколи”; - створюйте ситуації успіху, хваліть учня за найменші
досягнення; - надавайте учням можливість висловлювати свої думки,
підкреслюйте цінність почутого; - давайте учням можливість виплескувати енергію
(фізкультхвилинки, ігри на перервах); - залучайте до спільної діяльності для згуртування колективу. |
Меню сайтуКалендар
Архів
Block titleBlock content |