Неділя, 07.03.2021, 11:41
Миколаївський дошкільний навчальний заклад " Журавлик"організує освітній процес за базовою програмою розвитку дитини дошкільного віку " Я у Світі" та за програмами "Малятко", "Дитина"," Дитина в дошкільні роки". ДНЗ працює за 9- годинним режимом. У своєму складі ДНЗ має 3 різновікові групи (2-3- року життя, 4-5-го року життя, 5-6--го року життя). Склад педагогічного колективу : 6 вихователів, з них 1 музичний керівник. Педагогічний колектив на 2011-2012 навчальний рік визначає такі пріоритетні завдання: -збереження та зміцнення фізичного, психічного і духовного здоров`я дітей шляхом діагностування, реабілітації, систематичного планового оздоровлення; -удосконалення форми, змісту і методів роботи взаємодії з батьками щодо набуття соціальнлгл досвіду вихованцями. Особлива увага педагогів направлена на пошук нових інноваційних форм та методів виховання з метою розвитку гармонійної, всебічно розвиненої, здорової дитини з метою реалізаціі програми "Я у Світі". Здоров`я дитини представляє основну задачу та цінність сучасного суспільства. З метою загартовування у дошкільному закладі використовуються такі заходи оздоровлення: 1 половина дня-дихальні вправи; -самомасаж носа; - профілактика плоскостопії; -ігри з водою; -тематичні пргулянки; -фізкомплекс на ділянці; 2 половина дня-полоскання ротової порожнини травяними відварами; -оздоровчі вправи для горла; -сон з відчиненими кватирками; -протягове провітрювання; -ходьба босоніж; -умивання після сну прохолодною водою; -гімнастика після сну. З метою зміцнення психічного здоров`я та зняття емоційного напруження у дітей,запобіганню розвитку неврологічних захворювань у роботі педагоги використовують інноваційні методи роботи: -кольоротерапію; -піскотерапію; -сеанси аромотерапії; -хвилинки групової психорелакскції. Багато уваги педколектив приділяє створенню здоров`язбережувального середовища та формуванню валеологічного світогляду і мотивації до здорового способу життя, культури здоров`я особистості дошкільників. Вихователі спрямовують навчально-виховний процес на формування фізичної досконалості дітей шляхом курсу занять з Валеології та комплексних оздоровчих занять на свіжому повітрі, де використовується дихальна гімнастика. Педагоги сприяють повноцінному й різнобічному розвитку дошкільника, виховують його почуття, волю, інтелект шляхом використання особистісно-орієнтованих технологій та інтегрованих методів навчання, реалізовують індивідуальний підхід до кожної дитини на заняттях шляхом розподілу групи на підгрупи за рівнем розвитку дітей. |
Меню сайтуКалендар
Архів
Block titleBlock content |