Понеділок, 23.04.2018, 07:37
Рекомендації класним керівникам та вчителям щодо
супроводу обдарованих учнів - проаналізувати своє ставлення до обдарованої дитини і
лише тоді обирати правильний шлях взаєморозуміння з нею; - пам`ятати, що якою б не була обдарована дитина, її
потрібно навчати; - заохочувати дитину до участі у груповому творчому
процесі; - підтримувати творчі намагання дитини; - створювати ситуації, за яких дитина, що не виявляє
особливих успіхів у навчанні, матиме можливість тісного спілкування зі здібною
дитиною; - підтримувати своїм авторитетом дитину, що висловлює відмінну від інших думку й у зв’язку з цим відчуває тиск з боку своїх однолітків. |
Меню сайтуКалендар
Архів
Block titleBlock content |