Станично-Луганський районний відділ освіти

Середа, 20.09.2017, 20:15

Вітаю Вас Гость | RSS | Головна | Діяльність практичного психолога | Реєстрація | Вхід

 Діяльность практичного психолога ДНЗ

Діагностична робота. Проводиться з метою виявлення причин, що ускладнюють розвиток та виховання дітей та виявлення результатів проведеної корекційно - розвивальної роботи, можливих труднощів при навчанні в школі, подальше консультування батьків, рекомендації по підготовці дитини по організації занять з нею удома, по забезпеченню необхідного підходу до дитини.

Консультатційна робота. Проводиться з батьками та педагогами з питань розвитку особистості дитини та надається допомога у вирішенні питань, щодо навчання та виховання дітей.

Корекційно - відновлювана та розвивальна робота. Ця робота зприяє повноцінному психічному та особистісному розвитку дітей. В дошкільному закладі накопичені матеріали для корекції агресивності, гіперактивності, тривожності, розвитку пізнавальних процесів та готовності до навчання в школі. Для розвитку пізнавальних процесів та здібностей дітей відповідно до вікових можливостей (сенсомоторних здібностей, сприйняття, памя`ті, спостережливості) використовуємо комп`ютерну грамоту у роботі з дітьми. Використання комп`ютера в освітньому процесі допомагає підготувати дитину до життя в сучасному інформаційному суспільстві, сприяє формуванню її компетентності.

Психологічна просвіта. Відбувається з батьками та вихователями за допомогою семінарів - практикумів, бесід, педрад, виступів на батьківських зборах. В процесі отримуються психологічні знання щодо розвитку і виховання дитини.

Діяльність практичного психолога ЗНЗ

Практичний психолог навчального закладу повинен сконцентрувати основну діяльність на: вивченні рівня готовності дитини до шкільного навчання, адаптації до нових умов навчання (1-й, 5-й класи); характерологічних особливостей дітей підліткового віку (7-8 клас); підготовки до профільного навчання (8-9-11класи). В умовах закладів інтернатного типу особливої актуальності набувають питання формування позитивного мікроклімату, соціальної компетентності вихованців, уміння встановлювати і підтримувати конструктивні стосунки з іншими; підготовка до самостійного життя тощо.


Діяльність соціального педагога

Основною  діяльностю соціального педагога традиційно вважається знання основ міжнародного і національного законодавства в частині захисту прав дітей, а також уміння налагодити міжвідомчу і міжсекторальну взаємодію з працівниками відповідних служб і підрозділів. 


Одним з пріоритетних напрямів діяльності залишається налагодження та забезпечення зв’язку між службами і структурами, котрі здійснюють патронат і супровід дітей, особливо тих, котрі опинилися у складних життєвих обставинах, віднесених до так званих "груп ризику". Соціальний педагог, взаємодіючи із спеціалістами служби у справах дітей, кримінальної міліції у справах дітей, комісіями з правових питань, долучається до формування соціальної політики як у межах певного регіону, так і на рівні України в цілому.

 




Меню сайту

Календар

«  Вересень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Block title

Block content